Google + |
Pro tuto chvíli Google je rychle zavolat Google + "projekt", a uznala, že sociální služba má ještě "ostré hrany". V současné době však má řadu funkcí, které pomáhají lidem komunikovat přes internet s přáteli a rodinou.
Google + je navržen tak, kolem "kruhy", které uživatelům umožní skupině lidí v sociální oblasti do různých kategorií. Google říká, že ti, kteří v sobotu večer potkal člověka, například, mohou být rozděleny do jejich vlastní kategorii, zatímco rodiče mohou být umístěny do jiného. Uživatelé se pak mohou rozhodnout sdílet pouze určité informace s různými kruhy.
Kromě toho sociální služby obsahuje funkci s názvem hospůdky, která umožňuje uživatelům najít další, které jsou "visí" na webu. Pokud se uživatel rozhodne se připojit do putyky, on nebo ona bude mít možnost zapojit se do video chat s ostatními na konkrétní putyku. Google + také přichází s Instant Přidat možnost, která se automaticky obrázky všechny fotografie a videa z jeho telefonní ke svému profilu. Odtud se mohou rozhodnout, kdo chce sdílet obsah.
Pozvánka do hospůdky |
Přestože Google uznal, že jeho sociální služba je v současné době v "období terénní studie," je srovnání již vypracované pro společnost v minulosti pokusy o vybudování špičkové sociální sítě.
Google je první hlavní nájezd do společenských sítí svět přišel zkratka Orkut, což je služba, která zaznamenala určitý úspěch u států, ale do značné míry ignoruje uživatelé USA.
Sociální sítě a putyka kontakt |
Dokonce tak, že je stále jasnější, že i Google a Facebook vidět jeden druhého jako ohrožení.
Google je on-line reklamní gigant, lehce překonává všechny ostatní na trhu. Nicméně, jak je Facebook uživatelská základna stále roste - většina odhadů má společnost více než 600 milionů aktivních uživatelů - inzerenti jsou motivováni na myšlenku podporovat jejich značky v sociální síti.
Ve skutečnosti, výzkumu firmy eMarketer hlášeny na začátku tohoto roku, že Facebook generované 1,86 miliardy dolarů příjmů z reklamy v roce 2010. V letošním roce společnost očekává Facebook, aby 4 miliardy dolarů příjmů z reklamy. V roce 2012 by její příjmy z reklamy dosáhnou 5,7 miliardy dolarů, uvedla firma.
Kromě reklamní činnosti společnosti Google, Facebook rovněž vzala za cíl vyhledávací gigant sociální strategie.
V květnu, public relations společnosti Burson-Marsteller ukázal, že Facebook najal, aby zahájila kampaň proti sociální Google kruh funkce, která umožňuje uživatelům vidět veřejně dostupných informací o těch, které si v souvislosti s Google Chat a kontakty. Za Facebook se firma PR řekl, že Google je "katalogizaci a vysílání" osobní údaje uživatelů v sociálním kruhu ", bez jejich souhlasu."
Ačkoli Facebook zapojení byl zpočátku utajován, společnost CNET řekl v květnu téhož stálo jeho rozhodnutí zahájit kampaň proti Google PR.
"Vy a vaši čtenáři mohou podívat na funkce a rozhodnout, zda mají schválené tohoto shromažďování a využívání informací, klikněte zde, když jejich Google účet otevřený," řekl mluvčí Facebook e-mailem prohlášení CNET. "Samozřejmě, jsou lidé, kteří nemají Gmail účty stále součástí této kolekce, ale nemají žádný způsob, jak zobrazit nebo ovládat."
Pro jeho část, Google nekomentoval kampaně na Facebooku. Ale teď, hledání společnost zahájí svůj výstřel přes příď Facebook s Google +.
Google + je nyní k dispozici pro malý počet uživatelů. Ti, kteří mají zájem o vstup případně se mohou zaregistrovat na stránce projektu, a čekat, až byl upozorněn, že zve k dispozici.
Zdroj: news.cnet.com/8301-13506_3-20075124-17/googles-new-social-move-google/
Překlad strojový upraveno translator google